هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاج پالاس دبی

 

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی هتلی زیبا و مجلل و از گروه هتل های زنجیره تاج می باشد .  هتل تاج پالاس دبی زیبا و مثال زدنی در منطقه مرکزی دبی و نزدیک به سیتی سنتر  دبی و برج ساعت دبی واقع شده است .

اتاقهای هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع و مجلل می باشد که شامل یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد، .کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره می باشد.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری جزء امکانات این هتل است که در اختیارگردشگران تور دبی می باشد . 

 

 

امکانات پنج ستاره هتل تاج پالاس دبی :

امکانات هتل تاج پالاس دبی بسیار متنوع است تمام این امکانات موجب شده که گردشگران این هتل را بعنوان یکی از بهترین هتلهای دبیبشناسند. ،امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام  سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران ایجاد نموده است و همه افراد با هر سلیقه ای می توانند از امکانات هتل تاج پالاس دبی  بهره مند شوند.

 

هتل دارای شش رستوران و تریا می باشد که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی  و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ،   لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین - خدمات تورها ی دبی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - خدمات تهیه بلیط هواپیما ا بخشی از امکانات هتل تاج پالاس دبی می باشد .

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.


هتل جمیرا کریک ساید دبی 

 

 

 

هتل جمیرا کریک ساید دبی در قلب این شهر واقع شده است و چشم اندازی از رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی در کمتر از چند دقیقه تا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزیت های این هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید دبی می باشد.
کریک ساید با داشتن 292 سوئیت و اتاق مجلل و بسیار شیک و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برای گردشگران تور دبی به وجود می آورد که در حین تفریح و گردش فعالیت های بازرگانی و تجاری خود را انجام دهند. همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل جمیرا یکی از امکانات این هتل لوکس و زیبا می باشد.

 

 

منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و بانوان و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش وصف نشدنی را برای گردشگران عزیز تور دبی به وجود می آورد.
هر کدام از 14 اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود می اورد.

استخری با کلاس جهانی و با لاین های 25 متری که دارای استاندارد بین المللی می باشد ، تجربه شنای حرفه ای را برای گردشگرن فراهم می کند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل ال ماروج روتانا دبی

 

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبیتا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا 10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 19 کیلومتر می باشد.محیط آرام و خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود  این هتل نیز از جذابیت هاو  محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات اتاق ها:

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای میهمانان تور دبی فراهم می سازد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96 





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: